2019-11-29 18:37:33 Gimnazijalci na natječaju IRIM-a Institut Figurice s logom Gimnazije isprintali su na 3D printeru i u njih ugradili magnete. Neka od polja imaju magnetne senzore te kad figurica dođe na jedno od tih polja, igrač dobiva pitanje na mobitel. Odgovor "točno" ili "netočno" daje pomoću tipkala na samoj igraćoj kutiji. Ako je odgovor točan, igrač baca još jednom, a u slučaju pogrešnog odgovora, vraća se na prethodno polje. Ispod nekih su polja ugradili foto senzore pa kad figurica dođe na to polje, igrač na mobitel dobiva zadatak tipa pomakni se za x polja naprijed ili natrag pri čemu se x generira slučajnim odabirom. Klasičnu kocku je također zamijenio generator slučajnih brojeva na Arduino pločici koja kontrolira cijelu igru zajedno s Blynk aplikacijom na mobitelu. Demonstraciju igre možete vidjeli na video linku koji su u tu svrhu učenici napravili. |
Gimnazija Čakovec |