preskoči na sadržaj

Metodička radionica u okviru projekta „Matematika između realnog i virtualnog“

11. i 12. prosinca 2015. godine u Zagrebu održana je metodička radionica u okviru projekta „Matematika između realnog i virtualnog“ .

O temi „Kurikulum“ trideset i dvoje sudionika projekta učilo je od prof. dr. sc. Aleksandre Čižmešije i prof. dr. sc. Željke Milin – Šipuš. Naučeno nastavnici četiri gimnazije triju gradova tom je prilikom počelo primjenjivati na izradi kurikuluma fakultativne nastave matematike. Slijedeći zadane smjernice, nastavljaju dalje.

 


A kako se radilo, ilustriraju fotografije u nastavku.

Nositelj projekta

XV. gimnazija, Zagreb, koordinatori aktivnosti Sanja Antoliš, Aneta Copić, Eva Špalj

Partneri

XII. Gimnazija, Zagreb, Gimnazija Matije Antuna Reljkovića, Vinkovci, Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec, Čakovec

Razdoblje provedbe projekta – od 23.10.2015. do 22.10.2016. 

Ova publikacija je izrađena uz pomoć Europske unije. Sadržaj publikacije je u isključivoj nadležnosti XV. gimnazije te se ni na koji način ne može smatrati da odražava stajalište Europske unije.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Miljenko Blažeka   datum: 22. 1. 2016.

Službena FB stranica


OBAVIJESTI

Škola po mjeri učenika


e-Dnevnik


Državna matura 2019.

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • NCVVO
 • AZOO

Portali
 • Edu


RSS
CARNet vijesti
24.09.2018. 14:45
Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

19.09.2018. 14:56
U okviru CECIIS-a održan Dan e-Škola
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela je trodnevna znanstvena konferencija posvećena informacijskim i inteligentnim sustavima - CECIIS 2018.





preskoči na navigaciju