Mladom čovjeku današnjice imperativno se nameću interdisciplinarnost, samostalnost, odgovornost, kreativnost, razvijeni procesi mišljenja i zaključivanja kako bi mogao konkurentno participirati u suvremenom društvu. Naš je cilj upravo razvijanje kompletne učenikove osobnosti na način da postanu kompetentni mladi ljudi koji će bez poteškoća nastaviti svoje školovanje i stručno usavršavanje na fakultetima.
Poticanje učenikovih intelektualnih sposobnosti i kreativnosti od strane njihovih profesora redovito dobiva zasluženu potvrdu kvalitete na svim natjecanjima i javnim istupima. Obrazovna komponenta školovanja mora biti oplemenjena vještinama, umijećima i sposobnostima jer znanje tek tada postaje primjenjivo. Nastojimo svakodnevno senzibilizirati i poštovati osobnost učenika njegujući individualni pristup koji rezultira kvalitetnijim odnosom na relaciji učenik - profesor - roditelj.
Budući da školu doživljavamo kao prostor razmjene mišljenja, znanja, informacija, kreativnosti i originalnosti, vodeći računa o svakom detalju, na satovima izborne i fakultativne nastave učenici uče, istražuju, otkrivaju i napreduju u posebno prijateljskom i opuštenom ozračju.
Taj je mar prepoznat u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa iz kojeg je stiglo najljepše priznanje, na koje smo izuzetno ponosni, dodijeljeno Gimnaziji povodom Svjetskog dana učitelja za uspješan, kvalitetan i kreativan rad tijekom više godina - Ministrovo priznanje za 2001. godinu.
Danas težimo za novim prostorom, suvremenom opremom i naprednim tehnologijama te organizacijom odgojno-obrazovnog procesa u jednoj smjeni s mogućim cjelodnevnim i produženim boravkom učenika u školi. Time će se omogućiti širenje i razvoj različitih aktivnosti izvan nastave te kvalitetniji kontakt između učenika i nastavnika u vidu konzultacija, dodatne i dopunske nastave, projektne nastave i različitih učeničkih interesnih aktivnosti i družina. Tako ćemo najuspješnije djelovati na prevenciju društveno-neprihvatljivih oblika ponašanja te poticati razvoj učeničkog samopoštovanja i stvaralaštva.
Kvalitetan polivalentan prostor i oprema, napredne tehnologije, intenzivan i kreativan pedagoški rad te dovoljno organizacijskog vremena omogućit će održavanje mnogobrojnih i raznovrsnih oblika stručnog usavršavanja, ne samo nastavnika Gimnazije već i nastavnika i stručnih suradnika ostalih škola, kao i studenata nastavničkih studija iz uže i šire regije.
Sprega naprednih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i različitih funkcionalnih školskih prostora omogućit će primjenu novih oblika učenja i poučavanja upotrebom Interneta i weba, od individualiziranog samostalnog učeničkog rada do timske nastave u velikim skupinama, od suradničkog učenja u neposrednom živom kontaktu do suradnje u realnom vremenu s kolegama iz bilo koje druge škole ili države.
Stoga, možemo konstatirati da se Gimnazija Čakovec svojim kvalitetama nastoji uklopiti u europsku viziju Hrvatske.
Ravnateljica
Tea Dragić Runjak, mag. biol.
« Travanj 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |