O projektu
“Matematika između realnog i virtualnog”
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta donijelo je odluku o financiranje projekta „Matematika između realnog i virtualnog“ u okviru poziva za dodjelu bespovratnih sredstava HR.3.1.20 Promocija kvalitete i unaprjeđenje sustava odgoja i obrazovanja na srednjoškolskoj razini.
Projekt će se financirati sredstvima Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala http://www.ljudskipotencijali.hr/ 2007.-2013. u ukupnom iznosu od 1 016 019 HRK. Razdoblje provedbe projekta je do 30.6.2016.
Više o Europskim strukturnim i investicijskim fondovima možete naći na http://www.strukturnifondovi.hr/
Korisnik je XV. gimnazija, Zagreb, a partneri u projektu su XII. gimnazija, Zagreb, Gimnazija Matije Antuna Reljkovića, Vinkovci i Gimnazija Josipa Slavenskog, Čakovec.
Sudionici projekta čakovečke gimnazije su Blažeka Miljenko, Hranilović Mirjana, Mikolaj Varga Nina, Požgaj Štefanija i Srnec Tamara - profesori matematike, Šimunić Ivana – psihologinja škole, Grahovec Zlatka – profesor hrvatskog jezika i Tea Runjak Dragić – ravnateljica škole.
Ciljevi aktivnosti su osuvremeniti pristup učenju i poučavanju matematike novim kurikulumom za fakultativnu nastavu u skladu s ishodima učenja te razviti kapacitete partnerskih ustanova za provedbu novog kurikuluma fakultativne nastave. Ostvarivanjem ciljeva stvaraju se preduvjeti za primjenu tehnologije u nastavi matematike. U projektu sudjeluju nastavnici, stručni suradnici i učenici partnerskih ustanova koje obavljaju djelatnost srednjeg obrazovanja prema gimnazijskom programu. Projekt će se realizirati u pet etapa – elemenata projekta:
Testiranje interesa za novim kurikulumom fakultativne nastave matematike i izrada nacrta novog kurikuluma
Izrada novog kurikuluma fakultativne nastave matematike u skladu s ishodima učenja
Osiguravanje materijalnih i ljudskih preduvjeta za provedbu novog kurikuluma fakultativne nastave matematike
Izrada nastavnih materijala za provedbu novog kurikuluma
Promocija novog kurikuluma fakultativne nastave matematike među učenicima, roditeljima i nastavnicima
Tijekom provedbe projekta izradit će se kurikulum fakultativne nastave matematike temeljen na ishodima učenja i odrediti kriteriji provjere usvojenosti ishoda učenja, 30 zaposlenika partnerskih škola sudjelovat će u specifičnoj edukaciji o izradi kurikuluma, ishodima učenja i vrednovanju, izradit će se nastavni materijali i priručnici za primjenu tehnologije u nastavi.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |