preskoči na sadržaj
Događanja

U Gimnaziji održano predavanje Antroponimi u reklamama: semiotički pristup

U srijedu 10. prosinca 2014. godine u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec za 4. razrede održano je predavanje vezano uz projekt Antroponimi u reklamama: semiotički pristup Sveučilišta u Zagrebu, Odsjeka za lingvistiku Filozofskog fakulteta. Temu, sadržaj i cilj projekta prezentirala je voditeljica projekta izv. prof. dr. sc. Mislava Bertoša uz svoju suradnicu dr. sc. Luciju Miškulin Saletović. U projektu surađuju i prof. Jana Jurčević i doc. dr. sc. Ines Virč.


Reklame su danas svugdje oko nas, utječu na naš svakidašnji život, na način razmišljanja i na sustav vrijednosti. Međutim, rijetko su bile predmetom semiotičkih istraživanja. Upravo ovaj projekt obrađuje vezu između reklamnih sastavnica (glavni tekst, naslov, potpis i slika) i antroponima te, između ostalog, uspoređuje suvremene reklame s onima iz 19. stoljeća.

Cilj predavanja bio je približavanje ove tematike srednjoškolcima i poticaj srednjoškolaca na razmišljanje o sustavima znakova koji nas okružuju.

 

Lana Ivanišević, 4.c

Fotografije: Tea Franjić, 4. g



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lana Ivanišević   datum: 16. 12. 2014.

Službena FB stranica


Službeni Instagram


OBAVIJESTI

Centar izvrsnosti


Škola po mjeri učenika


e-Dnevnik


Državna matura 2019.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • NCVVO
 • AZOO

Portali
 • Edu





preskoči na navigaciju