U Gimnaziji održano predavanje Antroponimi u reklamama: semiotički pristup
U srijedu 10. prosinca 2014. godine u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec za 4. razrede održano je predavanje vezano uz projekt Antroponimi u reklamama: semiotički pristup Sveučilišta u Zagrebu, Odsjeka za lingvistiku Filozofskog fakulteta. Temu, sadržaj i cilj projekta prezentirala je voditeljica projekta izv. prof. dr. sc. Mislava Bertoša uz svoju suradnicu dr. sc. Luciju Miškulin Saletović. U projektu surađuju i prof. Jana Jurčević i doc. dr. sc. Ines Virč.
Reklame su danas svugdje oko nas, utječu na naš svakidašnji život, na način razmišljanja i na sustav vrijednosti. Međutim, rijetko su bile predmetom semiotičkih istraživanja. Upravo ovaj projekt obrađuje vezu između reklamnih sastavnica (glavni tekst, naslov, potpis i slika) i antroponima te, između ostalog, uspoređuje suvremene reklame s onima iz 19. stoljeća.
Cilj predavanja bio je približavanje ove tematike srednjoškolcima i poticaj srednjoškolaca na razmišljanje o sustavima znakova koji nas okružuju.
Lana Ivanišević, 4.c
Fotografije: Tea Franjić, 4. g
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |